Sanmina je přední technologická společnost poskytující svým zákazníkům komplexní řešení v oblasti designu, výroby, testování, servisu a logistických potřeb.

V rámci naší brněnské pobočky podporujeme zákazníky z celého EMEA regionu tím, že opravujeme hi-tech produkty, jako jsou například čtečky čárových kódů, dotykové mobilní počítače, mobilní terminály, tablety.

General Assistant

Každý měsíc nám projde rukama 50 až 60 000 nefunkčních přístrojů, které se během několika málo dnů vrátí zpět ke svým majitelům v rámci celého EMEA regionu ve stavu, jako by se jim nikdy nic nestalo.

Nic nevyrábíme. Opravujeme a jsme na to náležitě hrdí. Vracíme do života přístroje, díky kterým tisíce institucí a firem fungují efektivněji, lidé díky ušetřenému času mohou dělat věci, které je těší a v neposlední řadě tak aktivně přispíváme k tomu, že životní prostředí okolo nás není zahlcováno dalším odpadem.

Koho hledáme na pozici General Assistant? Jednoduše někoho skvělého, protože jsme přesvědčeni o tom, že management tým může být jen tak dobrý, jak dobrá je jeho asistentka/asistent.

Hledáme někoho s profesionálním přístupem, kdo bude přemýšlet "out of the box" a bude podporovat generálního ředitele, spolupracovat s management týmem v Brně a Jihoafrické republice.

Náplň práce

- Být pravou rukou našeho generálního ředitele bez jakéhokoli přehánění
- Organizovat a plánovat pracovní schůzky
- Připravovat prezentace, sbírat data, připravovat reporty, analýzy
- Spravovat firemní poštu
- Spravovat služební automobily a knihu jízd
- Přijímat návštěvy, koordinovat průběh návštěv, zajišťovat dopravu (letenky, taxi, apod... ), občerstvení, program
- Organizovat služební cesty a zajišťovat jejich vyúčtování
- Zajišťovat plynulý chod kanceláře
- Organizovat firemní večírky, teambuildingy, sportovní akce,...

Část práce také může být velmi úzce propojena s činností HR. Můžete být zapojeni do aktivit jako jsou například veletrhy pracovních příležitostí, příprava PR materiálů, adaptační proces pro zaměstnance, interní komunikace, firemní časopis, mnoho dalšího.

Naše očekávání

- Profesionální vystupování
- Schopnost zorganizovat sebe i všechny okolo
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni - bude třeba objednávat letenky, komunikovat s kolegy po celém světě a psát běžně e-maily v angličtině
- Smysl pro týmovou práci
- Schopnost pracovat samostatně
- Schopnost přemýšlet, jak mohu zlepšit to, co dělám

Co můžeme nabídnout

- Flexibilní pracovní doba
- Firemní mobilní telefon/notebook
- Jazykové kurzy angličtiny
- Pět týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění a plně hrazené životní pojištění
- Příspěvek na obědy do výše 46 Kč na den

Informace o pozici

Místo pracoviště

Kolejní 2971/1, 612 00  Brno-Královo Pole, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Mzda

25000-30000 Kč/měsíc

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, závodní stravování, kafetérie, možnost občasné práce z domova, 13. plat, možnost delšího neplaceného volna

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), angličtina (pokročilá)

Zadavatel

Sanmina-SCI Czech Republic s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

Sanmina-SCI Czech Republic s.r.o.
Joanna Galuszka
Kolejní 2971/1
612 00  Brno-Královo Pole
Česká republika
Telefon: 549 423 033